Sähköinen taloushallinto

 Sähköinen taloushallinto on nykyajan taloushallinnon tapa toimia - sähköinen taloushallinto muuttaa taloushallinnolle tyypilliset tehtävät kuten kirjanpidon, laskutuksen, ostolaskujen käsittelyn, palkanlaskennan, veroilmoitusten teon ja tilipäätöksen laadinnan automatisoiduksi ja sähköiseksi.

Digiaikaan siirtymisen suurimmat hyödyt:

  • Taloushallinnon asiakirjat yhdessä paikassa
  • Taloudenhoito ajasta ja paikasta riippumatonta
  • Ohjelmisto yrityksen ja tilitoimiston yhteiskäytössä
  • Säästöt työajassa
  • Reaaliaikainen raportointi ja talouden seuranta

Käytössämme oleva Procountor sähköisen taloushallinnon ohjelmisto sisältää kaikki laskutuksessa ja myyntitapahtumien käsittelyssä tarvittavat työkalut.

  • Myyntilaskutus
  • Ostolaskujen käsittely
  • Matka- ja kululaskujen käsittely
  • Palkanlaskenta
  • Kirjanpito ja viranomaisilmoittaminen
  • Raportointi
Procountor yrityksen kokonaisratkaisu pilvipalvelu

tarjous